محصولات
جستجو

طراحی فضای سبز و چشم انداز زیبا برای خانه های ویلایی
ایده های بکر و زیبای تزئین فضای سبز با سنگ ریزه تزئینی | محوطه سازی با سنگ ریزه

طراحی فضای سبز و چشم انداز زیبا برای خانه های ویلایی
داشتن ایده‎های قوی در معماری فضای سبز و معماری دکوراسیون داخلی بسیار حائز اهمیت است.
در سال های اخیر معماران به دنبال ساخت پروژه هایی هستند که زیبایی خیره کننده و متفاوت داشته باشند. همه روزه ایده‎های بکر و نوین توسط معماران حرفه ای و با تجربه طراحی منظر و معماران دکوراسیون داخلی در سراسر دنیا خلق می شوند. الهام گرفتن و بکارگیری خلاقانه از این ایده‎ها بسیار مهم است.
اطلاعاتی که شما بعنوان کارفرما یا طراح از جهان بیرون خود کسب می‎کنید  و به ذهن شما می‎رسند، نقش مهمی در پیدایش ایده های شما ایفا می‎کنند.
از این رو جمع‎آوری اطلاعات و تصاویر پروژه های مشابه ، نقش مهمی در شکل‎گیری ایده‎های جدید دارد. دیدن نمونه های اجرایی و موفق به یاری شما خواهد آمد تا بدانید که در شرایط یکسان به چه نکاتی باید توجه کنید. 
بدیهی است که این بررسی ها تنها برای دیدن و ایده گرفتن است و انتظار می رود که باعث خلق اثری خلاقانه، نو و بدیع شود.
نوآوری در معماری یک رخداد است، یک جور حادثه که بعد از اتفاق افتادن می توان در مورد آن گفتگو کرد. این یعنی غیر قابل پیش بینی بودن و خلاقیت در هنر معماری همانند دیگر رشته ها نیازمند ازمیان برداشتن عادات ذهنی و فکری و ترک ایده های کسب شده است. کار هنرمند آفرینش است. پس خلق کردن از اصول کار اوست.
بر این اساس صنایع سنگ هیراد منتخبی از تصاویر جدیترین پروژه های معماری فضای سبز و دکوراسیون داخلی که توسط  معماران مطرح در دنیا طراحی شده اند و در آنها از شن ، سنگ ریزه و قلوه سنگ در طرح استفاده شده در این بخش ارائه می گردد.
 
 
دکوراسیون داخلی سنگ رودخانه ای
 
 
دکوراسیون داخلی مدرن
 
 
دکوراسیون داخلی منزل
 
 
دکوراسیون داخلی
 
 
دکوراسیون سنگ های قلوه ای
 
 
عکس فضای سبز,عکس محوطه سازی,عکس ویلا,عکس طراحی فضای سبز,عکس های طراحی ویلا,عکس های طراحی حیاط,عکس تزئین باغچه,عکس طراحی روف گردن,عکس طراحی تراس,عکس طراحی بالکن,عکس تزئین بالکن,عکس دکوراسیون داخلی,