محصولات
جستجو

سنگ رودخانه ای
ایده های زیبای تزئین ویلا و حیاط با سنگ رودخانه ای | دکوراسیون باغچه با سنگ رودخانه ای |

سنگ رودخانه ای

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد

سنگ رودخانه ای هیراد بهترین آیتم برای طرح های لوکس در دکوراسیون داخلی ، انواع آبنما و باغهای باشکوه در ویلاها و تالارها می باشد.

 

سنگ رودخانه ای از نظر اندازه ، شکل و رنگ و ماندگاری از پرکاربردترین مصالح در دکوراسیون داخلی و تزئین فضای سبز می باشد. صنایع سنگ هیراد انواع سنگ رودخانه ای درجه یک را با رنگ های طبیعی و دانه بندی شده در سایز های مختلف عرضه می کند.

 

استفاده از سنگ رودخانه ای دارای مزایای بی شماری در ساخت و تزئین باغ و فضای سبز می باشد. سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد با رنگ های کاملا طبیعی و ماندگار، باغهای شما را زیبا و روح انگیز می کند.

 

سنگ رودخانه ای تزئینی صنایع سنگ هیراد با خاصیت هماهنگی با محیط می تواند به سرعت و با کمترین هزینه باغ شما را متحول و به اثر هنری و زیبا تبدیل کند.

 

هیچ محدودیتی در کاربرد های سنگ رودخانه ای وجود ندارد . هر طرح و ایده ای که در ذهن خود متصور هستید همیشه برای سنگ رودخانه ای ها در آن جایی وجود دارد که باعث غنا و زیبایی آن خواهد شد.

 

 

صنایع سنگ هیراد

انواع سنگ رودخانه ای ممتاز صیقلی و نیمه صیقلی با رنگ های کاملا طبیعی

از مرغوبترین معادن سنگ با درجه استحکام بالا

انتخاب طراحان حرفه ای دکوراتور و فضای سبز

ارسال به تمامی نقاط کشور

Decorative Pebbles

عمده فروشی و خرده فروشی

تلفن دفتر مرکزی در تهران :  44604794-021  و  09121395112

تهران ، صندوق پستی 14515/1185

www.hiradsang.com

Email: hirad.ind@gmail.com

 

 

 

 

مزایا :

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد بهترین انتخاب برای دکوراسیون داخلی در طرح های لوکس

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد یک انتخاب مطمئن برای تزئین فضای سبز در طرح های لوکس

ارزان و مقرون به صرفه

بسته بندی شده جهت حمل ونقل آسان و عدم دور ریز

حمل ونقل آسان و ارزان با تعرفه دولتی

کیفیت عالی و در رنگ های طبیعی و ثابت با ماندگاری ده ها سال

سازگاری با شرایط سخت آب وهوایی گرمسیرو سردسیر ( خرد نمی شوند و تغییر رنگ نمی دهند )

زیبا در تمامی فصول سال

 

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد با زیبایی منحصر بفردشان ، طرح های دکوراسیون داخلی و فضاهای سبز شما را متحول و به اثر هنری و زیبا تبدیل می کند.

 

سنگ رودخانه ای برای آبنما و برکه :

آبنماها و جویبارها ، امروزه در معماری باغها ، پارک ها و حتی فضای داخلی منازل و مراکز تجاری بسیار متداول شده است . با توجه به اینکه غالبا از سیمان برای ساخت آنها استفاده می شود، برای ایجاد یک نمای طبیعی از سنگ رودخانه ای با رنگ های طبیعی برای پوشش کف و حتی نصب در دیوارهای آبنما استفاده می شود.

سنگ رودخانه ای هیراد بهترین انتخاب برای ایجاد نمای طبیعی و تزئین و دکوراسیون آبنما ها و جویبار و برکه ها می باشد. سنگ رودخانه ای باعث غنا بخشیدن به ساختار آبنما می شود.

 

سنگ رودخانه ای برای ساخت و تزئین مسیر های پیاده رو در فضای سبز:

 

در طرح های مدرن و لوکس امروزی با افزودن سنگ رودخانه ای به لبه های مسیر شنی در ویلاها و باغها، طرح های بسیار شگفت انگیز و دلربایی خلق می شود.

 

استفاده از سنگ رودخانه ای در کناره های مسیر شنی در ویلاها و باغها مناظری بسیار زیبا را خلق می کند.  سنگ رودخانه ای ها باعث غنا بخشیدن به محیط می شوند. سطوح آن از نظر بیننده نه به سختی و خشنی سنگ و بتون است و نه به نرمی چمن و گل اما در هر صورت رهگذر آن را می پسندد و خصوصا از صدای ایجاد شده در زیر پا هنگام راه رفتن روی آن لذت می برد.

 

سنگ رودخانه ای در ترکیب با گیاهان کنار گذر تداعی کننده باغهای اصیل و الهام گرفته از طبیعت می باشند. اگر از سنگ رودخانه ای استفاده می کنید مطمئن شوید که رنگ طبیعی داشته باشد و به مرور زمان رنگ آن تغییر نمی کند.

 

سنگ رودخانه ای برای روف گاردن و تراس:

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد برای دکوراسیون روف گاردن (باغ بام ) و همچنین فضای سبز تراس ، کاربرد فراوانی در طرح های لوکس و مدرن امروزی دارند و زیبایی باغهای الهام گرفته از طبیعت را به آن می افزاید.

 

سنگ رودخانه ای بعنوان یک عنصر سبک و ماندگار و با قابلیت طرح دهی بالا ، یکی از  آیتم هایی است که طراحان حرفه ای برای تزئین روف گاردن از آن استفاده می کنند .

 

با کاربرد مناسب سنگ رودخانه ای در روف گاردن و تراس ، می توان فضایی آرام و دلپذیر به وجود آورد. .حس زیبایی ، آرامش و طبیعی بودنی که از سنگ رودخانه ای به ما منتقل می شود با هیچکدام از مصالح دیگر قابل مقایسه نمی با شد .

 

از سنگ رودخانه ای هیراد برای پوشش خاک گلدان و فلاورباکس ها استفاده می گردد. همچنین استفاده از سنگ رودخانه ای در فضاهای ما بین پوشش های چوبی کف ، طرح هایی بسیار زیبا را در بام و تراس و پاسیو خلق می کند.

 

 امروزه استفاده از چوب و سنگ رودخانه ای برای کفپوش کردن فضاهای باز در تراس ها و بام ها بسیار رایج شده است.

 

 

سنگ رودخانه ای هیراد برای کف سازی و پوشش خاک :

 

از سنگ رودخانه ای در پوشش خاک و کف سازی بصورت آزاد و یا در سطح رویی بتن استفاده می گردد.  با چیدمان و استفاده از رنگ های مختلف ، بی نهایت طرح قابل اجرا می باشد.

 

همچنین از سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد برای پر کردن فضاهای خالی بین کف پوش های چوبی و یا سنگ های ورقه ای در کف می توان استفاده کرد.

 

سنگ رودخانه ای برای ساخت جویبار های خشک :

 

ساخت  جویبار های خشک با سنگ رودخانه ای در ویلاها و باغ ها مناظر و طرح های زیبای الهام گرفته از طبیعت را خلق می کند . این جویبار ها علاوه بر زیبایی در مواقع بارندگی بعنوان زهکش آب باران و برف را خارج می کنند.

منظره و صدای آب در برخورد با سنگ رودخانه ای های جویبار بسیار لذت بخش است.

 

رشد گیاهان در حاشیه جویبار های خشک که با سنگ رودخانه ای تزئین شده است تداعی کننده یک محیط بکر طبیعی است.

 

 

سنگ رودخانه ای برای دکوراسیون محوطه اطراف استخر در فضای باز و داخل

 

امروزه استفاده از چوب سنگریزه و سنگ رودخانه ای برای تزئین محوطه اطراف استخر در ترکیب با کف پوش های چوبی بسیار رایج شده است.

 

همچنین سنگ رودخانه ای در ترکیب با چمن و سنگ های کف پوش طرح ها و مناظری بسیار زیبا را خلق می کند.

 

 

سنگ رودخانه ای برای پوشش خاک گلدان:

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد زیباترین ماندگارترین و لوکس ترین انتخاب برای پوشش خاک گلدان گیاهان آپارتمانی در پاسیو و دکوراسیون داخلی می باشد. سنگ رودخانه ای های تزئینی با رنگ های طبیعی علاوه بر حفظ رطوبت خاک گلدان موجب انعکاس نور و گرما از سطح گلدان می گردد که باعث رشد و شادابی بیشتر گیاهان و زیبایی صد چندان محیط می گردد.

 

سنگ هایی که به طور مصنوعی رنگ آمیزی شده اند به مرور رنگ آن از بین رفته و همچنین بافت خاک را خراب کرده و به گیاهان آسیب می رسانند.

 

سنگ رودخانه ای برای ساخت اثاثیه فضای سبز :

 

نیمکت سنگی، میز سنگی ، ستون های سنگی دکوری

سنگ رودخانه ای هیراد برای دکور و ساخت اثاثیه فضای سبز بیرونی که علاوه بر زیبایی مانع فرسایش زود هنگام آنها می شود.

یک نیمکت تزئین شده با سنگ رودخانه ایهای سفید در یک محوطه چمن با گلهای رز در کنار آن

 

 

سنگ رودخانه ای ممااز هیراد برای سبک های مختلف فضای سبز :

 

سنگ رودخانه ای هیراد در انواع سبک های فضای سبز کاربردهای زیادی دارند . سنگ رودخانه ایهایی که از کیفیت و رنگ طبیعی برخوردار هستند منظر لوکس و مدرن تری را در فضای سبز و همچنین دکوراسیون داخلی ایجاد می کنند زیرا هماهنگی کاملی با محیطی که در آن قرار می گیرند ایجاد می کنند.

 

از سنگ رودخانه ای برای ساخت طرح های مختلف از جمله  طرح های شطرنجی با ترکیب چمن و یا اشکال و الگو های مختلف دیگر در محوطه های ویلا و باغ و همچنین در محوطه های تجاری و صنعتی برای ساخت و اجرای لوگو استفاده می شود.

 

عناصر اصلی یک باغ زیبا گل و گیاه ، آب و سنگ و چوب ، خاک می باشد. از سنگ رودخانه ای های تزئینی با رنگ های طبیعی و در سایزهای متنوع برای افزودن جنبه های دکوراتیو و تزئین پای حصارها ، پرچین ها و آبخور درختان و درختچه ها در فضای سبز استفاده می شود.

 

سنگ رودخانه ای ممتاز صنایع سنگ هیراد به مرور زمان علاوه بر اینکه رنگشان ثابت می ماند با محیطی که در آن قرار گرفته اند ترکیب شده و یک منظره بسیار زیبا را بوجود می آورند. با سنگ رودخانه ای صنایع سنگ هیراد می توانید به سرعت و با کمترین هزینه ،  انواع طرح ها  و سبک های لوکس و مدرن فضای سبز را اجرا نمایید.

 

 

 

سنگ رودخانه ای برای آکواریوم:

 

با توجه به اینکه سنگ رودخانه ای ها در اثر سایش ، پودر سنگ تولید نمی کند بهترین سنگ برای تزئین آکواریوم می باشد . پودر سنگ حاصل از شن شکسته که در اثر سایش بهم ایجاد می شود باعث کدر شدن آب آکواریوم می گردد. ضمن اینکه سنگ رودخانه ای ها داخل آب از رنگ های درخشان تری برخوردار می شوند و بسیار زیبا تر به نظر می رسند.

 

 

کف سازی با بتن و سنگ رودخانه ای / ساخت واش بتن با سنگ رودخانه ای

 

برای ایجاد واش بتن یا بتن شسته ، سطح رویی بتن را در حالی که بتن هنوز خیس است بشویید بطوریکه سنگ های رودخانه ای در سطح بتن بطور برجسته نمایان شود.

 

برای ایجاد افکت های دکوراتیو بیشتر قبل از اینکه بتن خشک شود شما می توانید سنگ های رودخانه ای بیشتری را در جاهای مورد نظر در سطح بتن فرو کنید . این روش برای ساخت پیاده رو ها و پارکینگ بسیار کاربرد دارد.

 

واش بتن یک روش عالی برای دادن جلوه های خاص به بتن می باشد. نه تنها می توانید رنگ های مورد علاقه خود را برای ساخت واش بتن اتنخاب نمایید بلکه واش بتن می تواند بصورت ساده ، رنگارنگ و یا بصورت قطعاتی با رنگ های مختلف باشد.

 

کاربرد های سنگ های رودخانه ای تزئینی هیراد  : 

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد با کیفیت فوق العاده و رنگ های طبیعی کاربرد های بسیار متنوعی از جمله موارد زیر دارند:

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد با رنگ های طبیعی برای پوشش خاک در فضای سبز ، ویلا و باغ و محوطه سازی

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد با رنگ های طبیعی و دانه بندی شده برای ساخت گذرگاه های طبیعی در فضای سبز ، باغ ، ویلا و محوطه سازی در تالار ها و مجتمه های تجاری و تفریحی لوکس

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد با رنگ های طبیعی و دانه بندی شده برای دکور و تزئین محوطه های شنی

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد برای تزئین باغچه

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد برای تزئین حیاط

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد برای تزئین آبخور درختان و درختچه ها در فضای سبز

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد برای پوشش خاک در مسیر های پیاده رو در فضای سبز ، ویلا و باغ

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد برای پوشش خاک در مسیر های ماشین رو در ویلا ، باغ و فضای سبز

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد با رنگ های طبیعی برای مرزبندی در فضای سبز و محوطه سازی

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد با رنگ های طبیعی و دانه بندی شده برای ساخت واش بتن

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد با رنگ های طبیعی و دانه بندی شده برای ساخت و تزئین جوی آب و زهکش در فضای سبز

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد برای تزئین و دکوراسیون فضای سبز و باغ

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد جهت پوشش و تزئین پای حصارها ، پرچین ها و آبخور درختان و درختچه ها

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد برای روف گاردن و تراس

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد برای ساخت و تزئین محوطه بازی کودکان

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد برای ساخت و تزئین باغ صخره ای

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد برای باغ های سنگی و زن گاردن و باغ ژاپنی

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد برای باغ های کاکتوس / باغ های مکزیکی

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد برای آبنماهای سنگی و آبشار و برکه و جویبار

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد برای سبک ها و طرح های مدرن دکوراسیون داخلی

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد برای سبک ها و طرح های دکوراتیو  و مدرن معماری داخلی و بیرونی

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد برای تراریوم

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد آکواریوم بدون عوارض برای نگهداری ماهی

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد برای ایجاد طرح و تابلو های زمینی در فضای سبز

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد برای طراحی آرم و لوگو در محوطه های کارخانجات و شرکت ها

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد برای استفاده در گلدان و فلاورباکس

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد برای دکوراسیون تزئین وان و حمام و استخر و سونا

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد برای تزئین محوطه اطراف استخر در سایز های متنوع

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد برای پوشش خاک یا مالچ طبیعی و جلوگیری از رشد علف های هرز

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد برای دکوراسیون ویترین فروشگاهها

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد برای دکوراسیون غرفه های نمایشگاهی

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد برای ساخت و تزئین پله های سنگی

 

سنگ رودخانه ای برای ساخت ستونهای دکوری

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد برای تزئین گلدان های شیشه ای بامبو

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد برای شومینه

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد برای دکوراسیون سالن های مدیتیشن

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد برای دکوراسیون داخلی منازل

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد برای دکوراسیون ویترین

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد برای دکوراسیون استخر و سونا

 

سنگ رودخانه ای ممتاز هیراد برای ساخت وتزئین لوازم دکوری مانند فریم یا قاب عکس ، پوشش بدنه گلدانهای سفالی و ....

 

و صدها مورد کاربرد دیگر برای انواع سنگ های رودخانه ای ممتاز هیراد که زیبایی بی حد و مرز و شگفت انگیز طبیعت را به طرح های شما می افزاید.

 

 

قلوه سنگ,سنگ رودخانه ای,سنگ قلوه ای,سنگ قلوه, قلوه سنگ رودخانه ای,قلوه سنگ رنگی,قلوه سنگ سفید,فروش قلوه سنگ,قیمت قلوه سنگ,سنگ رودخانه ای,کفسازی با قلوه سنگ,سنگ سفید قلوه ای,قلوه سنگ رنگی,سنگ های قلوه ای,شن صیقلی,سنگریزه صیقلی,قلوه سنگ سفید,قلوه سنگ شیشه ای,قلوه سنگ مرمر,سنگ مرمر قلوه ای,مرمر سفید قلوه ای,قلوه سنگ دکوراتیو,قلوه سنگ دکوراسیون,قلوه سنگ فضای سبز,قلوه سنگ آبنما, سنگ رودخانه ای,فروش قلوه سنگ,خرید قلوه سنگ,قیمت قلوه سنگ,فروش سنگ قلوه ای,سنگ قلوه تزئینی,قلوه سنگ رودخانه ای,سنگ رودخانه ای,سنگ رودخانه,سنگ رودخانه ای الیگودرز,سنگ رودخانه ای ازنا,سنگ رودخانه ای چینی,سنگ رودخانه ای مرمر,قلوه سنگ,سنگ رودخانه ای,سنگ قلوه ای,سنگ قلوه, قلوه سنگ رودخانه ای,قلوه سنگ رنگی,قلوه سنگ سفید,فروش قلوه سنگ,قیمت قلوه سنگ,سنگ رودخانه ای,کفسازی با قلوه سنگ,سنگ سفید قلوه ای,قلوه سنگ رنگی,سنگ های قلوه ای,شن صیقلی,سنگریزه صیقلی,قلوه سنگ سفید,قلوه سنگ شیشه ای,قلوه سنگ مرمر,سنگ مرمر قلوه ای,مرمر سفید قلوه ای,قلوه سنگ دکوراتیو,قلوه سنگ دکوراسیون,قلوه سنگ فضای سبز,قلوه سنگ آبنما, سنگ رودخانه ای,فروش قلوه سنگ,خرید قلوه سنگ,قیمت قلوه سنگ,فروش سنگ قلوه ای,سنگ قلوه تزئینی,قلوه سنگ رودخانه ای,سنگ رودخانه ای,سنگ رودخانه,سنگ رودخانه ای الیگودرز,سنگ رودخانه ای ازنا,سنگ رودخانه ای چینی,سنگ رودخانه ای مرمر,قلوه سنگ,سنگ رودخانه ای,سنگ قلوه ای,سنگ قلوه, قلوه سنگ رودخانه ای,قلوه سنگ رنگی,قلوه سنگ سفید,فروش قلوه سنگ,قیمت قلوه سنگ,سنگ رودخانه ای,کفسازی با قلوه سنگ,سنگ سفید قلوه ای,قلوه سنگ رنگی,سنگ های قلوه ای,شن صیقلی,سنگریزه صیقلی,قلوه سنگ سفید,قلوه سنگ شیشه ای,قلوه سنگ مرمر,سنگ مرمر قلوه ای,مرمر سفید قلوه ای,قلوه سنگ دکوراتیو,قلوه سنگ دکوراسیون,قلوه سنگ فضای سبز,قلوه سنگ آبنما, سنگ رودخانه ای,فروش قلوه سنگ,خرید قلوه سنگ,قیمت قلوه سنگ,فروش سنگ قلوه ای,سنگ قلوه تزئینی,قلوه سنگ رودخانه ای,سنگ رودخانه ای,سنگ رودخانه,سنگ رودخانه ای الیگودرز,سنگ رودخانه ای ازنا,سنگ رودخانه ای چینی,سنگ رودخانه ای مرمر,

قلوه سنگ,سنگ رودخانه ای,سنگ قلوه ای,سنگ قلوه, قلوه سنگ رودخانه ای,قلوه سنگ رنگی,قلوه سنگ سفید,فروش قلوه سنگ,قیمت قلوه سنگ,سنگ رودخانه ای,کفسازی با قلوه سنگ,سنگ سفید قلوه ای,قلوه سنگ رنگی,سنگ های قلوه ای,شن صیقلی,سنگریزه صیقلی,قلوه سنگ سفید,قلوه سنگ شیشه ای,قلوه سنگ مرمر,سنگ مرمر قلوه ای,مرمر سفید قلوه ای,قلوه سنگ دکوراتیو,قلوه سنگ دکوراسیون,قلوه سنگ فضای سبز,قلوه سنگ آبنما, سنگ رودخانه ای,فروش قلوه سنگ,خرید قلوه سنگ,قیمت قلوه سنگ,فروش سنگ قلوه ای,سنگ قلوه تزئینی,قلوه سنگ رودخانه ای,سنگ رودخانه ای,سنگ رودخانه,سنگ رودخانه ای الیگودرز,سنگ رودخانه ای ازنا,سنگ رودخانه ای چینی,سنگ رودخانه ای مرمر,