محصولات
جستجو

ایده های جدید تزئین روف گاردن و تراس
روف گاردن | نمونه نقشه روف گاردن | تصاویر روف گاردن |

ایده های جدید تزئین روف گاردن و تراس

ایده های جدید تزئین روف گاردن و تراس

ایده های جدید تزئین روف گاردن,ایده های جدید تزئین تراس

با توجه به پیشرفت شهر نشینی و حضور برج ها و ساختمان های بلند ، فضاهای قابل دسترس برای محوطه سازی روز به روز ، رو به کاهش می رود و نیاز به ساخت این فضا ها تحت عنوان روف گاردن در فضاهای اندکی همچون بام ها و تراس ها بیش از پیش توسعه یافته و در حال گسترش می باشد.

شن بعنوان یک عنصر سبک و ماندگار و با قابلیت طرح دهی بالا ، یکی از  آیتم هایی است که طراحان حرفه ای برای تزئین روف گاردن از آن استفاده می کنند . با کاربرد مناسب شن در روف گاردن ، می توان فضایی آرام و دلپذیر به وجود آورد. .حس زیبایی وآرامش وطبیعی بودنی که از شن به ما منتقل می شود با هیچکدام از مصالح دیگر قابل مقایسه نمی با شد .

از شن برای پوشش خاک فلاورباکس ها استفاده می گردد. همچنین استفاده از شن در فضاهای ما بین پوشش های چوبی کف ، طرح هایی بسیار زیبا را در بام و تراس خلق می کند. امروزه استفاده از چوب و شن برای کفپوش کردن فضاهای باز در تراس ها و بام ها بسیار رایج شده است.

 

فروش شن برای روف گاردن

 

 

فروش شن برای تراس

 

فروش شن برای دکور

شن های تزئینی صنایع سنگ هیراد بهترین آیتم برای تزئین فضای سبز ویلا ، حیاط و همچنین محوطه سازی می باشند. شن های تزئینی هیراد کاربرد فراوانی در ساخت انواع آبنما و جویبار و برکه سنگی و بویژه در پروژه های دکوراسیون داخلی دارند.

 
انواع شن ، سنگ ریزه و قلوه سنگ تولیدی صنایع سنگ هیراد ، بعنوان یک عنصر بسیار زیبا ، ماندگار و با قابلیت فرم دهی بالا ، در پروژه های مدرن فضای سبز و انواع سبک های باغ ، همچنین در پروژه های محوطه سازی ویلا و محوطه های وسیع تجاری و کارخانجات کاربرد وسیعی پیدا کرده اند. 
 
ساخت مبلمان سنگی برای پارک ها و تزئینات سنگی در ویلا و حیاط منازل و باغچه و همچنین تزئین محوطه استخر، را می توان از کاربردهای دیگر شن و قلوه سنگ های تزئینی هیراد نام برد. 
 
شن های تزئینی هیراد با سایز کوچک خاویاری در نمای ساختمان و سایز های متوسط و بزرگ در کف سازی و واش بتن کاربرد وسیعی دارند. 
 

در طرح های مدرن و امروزی دکوراسیون داخلی نیز استفاده از شن های تزئینی بخصوص قلوه سنگ تزئینی جهت تزئینات آشپزخانه و حمام و دکور پاسیو ، همچنین ساخت تراریوم و آکواریوم و تزئین گلدانها بسیار پرکاربرد هستند.

 

شن سبز

 

از نظر اندازه ، شکل ، رنگ و ماندگاری نیز شن تزئینی هیراد از پرکاربردترین مصالح ساختمانی در دکوراسیون بیرونی ، دکوراسیون داخلی ، محوطه سازی و فضای سبز می باشند. 
 
جاده های شنی ماشین رو ، گذرگاه های شنی برای مسیرهای پیاده رو در پارک و باغ  ، علاوه بر تداعی مناظر طبیعی و دلپذیر ، یک ایتم مناسب و مقرون به صرفه برای پوشاندن خاک بجای اسفالت و بتن می باشد.
 
محوطه های بزرگ خاکی بخصوص در مناطق خشک و کم آب ، کانون ایجاد گرد و خاک می باشند و از طرفی منظر زیبایی ندارند. پوشاندن خاک با شن سریع ترین و مقرون به صرفه ترین راه ممکن می باشد .
 
پوشاندن خاک با شن،  علاوه بر ارزان بودن و سرعت بالای کار، این قابلیت را نیز همراه دارد که براحتی و بدون صرف هزینه زیاد، می توان در آینده طرح جدیدی را جایگزین کرد .   
 
 
سنگ ریزه سبز
 
صنایع سنگ هیراد تولید کننده انواع شن و سنگ ریزه ممتاز با رنگ های طبیعی و دانه بندی شده در سایزهای مختلف می باشد.
 
انواع شن و سنگ ریزه صنایع سنگ هیراد با خاصیت هماهنگی با محیط و در زمانی کوتاه  و با کمترین هزینه ، فضای سبز ویلا و حیاط و باغچه شما را متحول و به اثر هنری و زیبا تبدیل می کند.
 
 
 
 
برای مشاهده جدیدترین طرح های فضای سبز و محوطه سازی و دکوراسیون داخلی و اثاثیه سنگی فضای سبز و همچنین آبنما و برکه و جویبار سنگی ، بخش مقالات سایت را ملاحظه نمایید. جدیدترین ایده های طراحی که با استفاده از شن و سنگ ریزه ساخته و تزئین شده اند، بصورت مداوم در این بخش در حال بروز رسانی می باشد.  
 
همچنین برای دانلود جدیدترین مجله های خارجی محوطه سازی و طراحی فضای سبز و طرح های دکوراسیون داخلی می توانید به بخش دانلود سایت مراجعه بفرمایید. با دانلود رایگان مجلات تخصصی ایده های ناب و بسیار زیبا از مشهورترین طراحان فضای سبز و معماری منظر جهان را می توانید ملاحظه نمایید. 
 
 
 
تولید کننده شن ، سنگ ریزه و قلوه سنگ تزئینی ممتاز با رنگ های کاملا طبیعی و دانه بندی شده
از مرغوبترین معادن سنگ با درجه استحکام بالا
محبوبترین شن و قلوه سنگ در میان پیمانکاران و صاحبان پروژه فضای سبز و محوطه سازی و دکوراسیون داخلی
ارسال به تمامی نقاط کشور
Decorative Stone, Pebbles & Gravel
کیفیت ، استحکام ، ماندگاری و ثبات رنگ فقط با شن و قلوه سنگ ممتاز هیراد
 
تلفن دفتر مرکزی در تهران :  44604794-021
تلفن دفتر در تبریز جهت امور صادراتی  35407139-041
تهران ، صندوق پستی 14515/1185
www.hiradsang.com
Email: hirad.ind@gmail.com
 
 
دانه بندی شن سبز ( سایز بندی ) مشابه شن سفید و مطابق تصویر زیر می باشد
 
شن تزئینی
 
 
شن | سنگ ریزه
مزایای شن / سنگ ریزه  تزئینی هیراد
 
از مهمترین مزایای شن/ سنگ ریزه هیراد می توان به موارد زیر اشاره کرد :
 
شن و سنگ ریزه ممتاز هیراد بهترین پوشش خاک به جای چمن ، بتن و یا اسفالت بخصوص در مناطق خشک و کم آب است
 
ارزان و مقرون به صرفه می باشد. قیمت شن و سنگریزه صنایع سنگ هیراد ضمن تضمین کیفیت ، مناسب و رقابتی است
 
اجرای آسان و سریع طرح های مدرن فضای سبز و محوطه سازی با شن و سنگریزه و قلوه سنگ
 
شن و سنگریزه تولیدی صنایع سنگ هیراد بصورت بسته بندی شده عرضه می شود. لذا امکان خرید و حمل شن / سنگریزه با رنگ های متفاوت در یک بار وجود دارد
 
حمل و نقل آسان و ارزان با تعرفه دولتی
 
کیفیت عالی شن و سنگ ریزه با رنگ های طبیعی ثابت با ماندگاری ده ها سال 
 
سازگاری با شرایط سخت آب و هوایی گرمسیرو سردسیر کشور
 
زیبا در تمامی فصول سال
 
 
شن | سنگ ریزه

مزایا و کاربرد های شن / سنگ ریزه  تزئینی هیراد

 
 
هر روز در مجلات تخصصی معماری دنیا کاربردهای خلاقانه جدیدی در نقشه ها و تصایر از کاربرد های شن و قلوه سنگ قابل مشاهده است. 
 
منتخبی از این کاربردها به شرح زیر می باشد:
 
 

شن و سنگ ریزه برای ساخت آبنمای سنگی و برکه و جویبار 

 
انواع آبنما ، برکه و جویبار سنگی، امروزه در معماری و طراحی فضای سبز ، باغ ، پارک ها و حتی فضای داخلی منازل و مراکز تجاری بسیار متداول شده است .
با توجه به اینکه غالبا از سیمان برای ساخت آبنما  استفاده می شود، برای ایجاد یک نمای طبیعی در طراحی آبنما از شن و سنگ ریزه تزئینی و قلوه سنگ برای پوشش کف و حتی نصب در دیوارهای آبنما استفاده می شود.
شن و سنگ ریزه تولیدی صنایع سنگ هیراد بهترین انتخاب برای ساخت انواع آبنما های سنگی و برکه و جویبار می باشد. شن و سنگ ریزه باعث غنا بخشیدن به طرح و ساختار آبنمای سنگی می شود.
 

 شن و سنگ ریزه برای ساخت جویبار های خشک 

 
ساخت  جویبار های خشک با شن و قلوه سنگ در فضای سبز ویلاها و باغ ها مناظر زیبای طبیعت را خلق می کند .
این جویبار ها علاوه بر زیبایی در مواقع بارندگی ، آب باران و برف را خارج می کنند و مانع از فرسایش خاک  و حرکت سیلاب های سطحی می گردند.
منظره و صدای آب در برخورد با شن و قلوه سنگ های جویبار بسیار لذت بخش است. رشد گیاهان در حاشیه جویبار های خشک که با شن و قلوه سنگ تزئین شده است تداعی کننده یک محیط بکر طبیعی است.
 
 
شن و سنگ ریزه برای روف گاردن و بالکن و تراس 
 
شن و سنگ ریزه تزئینی برای طراحی و ساخت روف گاردن (باغ بام ) و همچنین فضای سبز بالکن و تراس ، کاربرد فراوانی در طرح های لوکس امروزی دارند.
شن و سنگ ریزه بعنوان یک عنصر با قابلیت طرح دهی بالا ، یکی از آیتم هایی است که طراحان حرفه ای برای طراحی و ساخت و دکوراسیون روف گاردن و تراس های بزرگ و بالکن های کوچک از آن استفاده می کنند .
با کاربرد مناسب شن و سنگ ریزه و قلوه سنگ در روف گاردن ، می توان فضایی آرام و دلپذیر به وجود آورد. .حس زیبایی ، آرامش و طبیعی بودنی که از شن و سنگ ریزه  و قلوه سنگ به ما منتقل می شود با هیچکدام از مصالح دیگر قابل مقایسه نیست.
استفاده از شن و سنگ ریزه  و قلوه سنگ در ترکیب با چوب و یا سنگ های ورقه ای در کف سازی، بعبارتی در فضاهای ما بین کف پوش های چوبی ، طرح هایی بسیار زیبا را در بام و تراس و پاسیو خلق می کند.
 امروزه استفاده از چوب بهمراه شن و سنگ ریزه و قلوه سنگ برای کفپوش کردن فضاهای باز در تراس ها و بام ها بسیار رایج شده است.
 
 

شن و سنگ ریزه برای ساخت مسیرها و گذرگاه های شنی در فضای سبز

 
در طرح های مدرن و لوکس امروزی ، با ساخت مسیرها و گذرگاه های شنی در فضای سبز و محوطه سازی و پارک های شهری طرح های بسیار شگفت انگیز و دلربایی خلق می شود.
مسیر شنی در فضای سبز منظری بسیار زیبا را خلق می کند که باعث غنا بخشیدن به محیط می شود.
مسیر شنی که در آن خاک با شن و سنگریزه پوشانده می شود، از نظر بیننده نه به سختی و خشنی سنگ و بتون است و نه به نرمی چمن و گل ،اما در هر صورت رهگذر آن را می پسندد و خصوصا از صدای ایجاد شده در زیر پا ، هنگام راه رفتن روی آن لذت می برد.
شن و سنگ ریزه و همچنین قلوه سنگ در ترکیب با گیاهان کنار مسیر، تداعی کننده باغهای اصیل و الهام گرفته از طبیعت می باشند. مسیرهای پیاده رو شنی می توانند در یک طرح فضای سبز و محوطه سازی مکمل سایر بخش ها باشند.
ساخت یک مسیر شنی بسیار ساده و کم هزینه است و تنها کاری که باید بکنید این است که شن را در مسیر مورد نظر پخش نمایید. البته بهتر است ابتدا از شن های ساختمانی ارزان قیمت ، حداقل به ضخامت 3 سانتی متر برای زیرسازی استفاده نمایید و سپس شن و سنگریزه تزئینی را به ضخامت حدود سه سانتی متر روی آن پخش نمایید. در این صورت هنگم بارندگی شن ها گل آلود نمی شوند.
 
برای غنا بخشیدن به مسیر شنی در کنارهای مسیر از گیاهان مناسب و یا قلوه سنگ استفاده نمایید.
مایک رانسم Mike Ransom یکی از طراحان برجسته منظر می گوید : ما مسیر های شنی را برای دو منظور متفاوت اجرا می کنیم. اول اینکه یک گزینه ارزان در مقایسه با سایر متریالها از قبیل پی ورس یا بتن یا سنگ فرش کردن می باشد، اما  دلیل دیگری که ما زیاد از شن و سنگ ریزه استفاده می کنیم روحیه مردم در دوست داشتن باغهای الهام گرفته از طیبعت است.
لازم  به ذکر است اگر شن و سنگ ریزه استفاده می کنید مطمئن شوید که رنگ طبیعی داشته باشد و به مرور زمان رنگ آن تغییر نمی کند.
 
 

شن و سنگ ریزه  برای کف سازی و پوشش خاک 

 
محوطه های خاکی بخصوص در مناطق خشک و کم آب ، منشا گرد و خاک می باشند و از طرف دیگر منظری نازیبا دارند. برای این منظور به دو روش از شن استفاده می گردد
- پوشاندن سطح خاک با شن بصورت آزاد که در این حالت شن بصورت آزاد به ضخامت 3 الی 5 سانتی متر روی سطح خاک پهن می شود . این کار بسیار ساده و کم هزینه است و تنها کاری که باید بکنید این است که شن را در محوطه مورد نظر پخش نمایید. لینک
- تثبیت شن در سطح رویی بتن که واش بتن نامیده می شود. با چیدمان و استفاده از رنگ های مختلف شن / سنگ ریزه ، بی نهایت طرح قابل اجرا می باشد.
 
 
شن تولیدی صنایع سنگ هیراد بهترین جایگزین چمن برای پوشش خاک در مناطقی است که با کمبود آب مواجه هستند. همچنین کسانی که مایل هستند یک فضای سبز با حداقل رسیدگی را داشته باشند شن بهترین انتخاب است .
همچنین شن می تواند بعنوان یک جایگزین خوب بجای بتن و اسفالت استفاده شود.  چراکه  بسیار ارزان تر و سریعتر اجرا می گردد و مشکلات ترک خوردن و خرد شدن بتن و اسفالت را ندارد .  شن های تولیدی هیراد دارای رنگی ثابت است. 
 
اخیرا گرایش طراحان حرفه ای به تبعیت از مد روز در طراحی محوطه ها و فضای سبز مدرن با پوشش خاک با شن در کنار گل و گیاهان برای ایجاد مناظر طبیعی و زیبا است.
همچنین از شن و سنگ ریزه  ممتاز هیراد برای پر کردن فضاهای خالی بین کف پوش های چوبی و یا سنگ های ورقه ای در کفسازی می توان استفاده کرد. از ترکیب سنگ های ورقه ای و شن / سنگریزه طرح های بسیار جالبی در محوطه ویلا ،حیاط و فضای سبز محوطه های تجاری  و مسکونی می توان ایجاد کرد .
شن و سنگ ریزه  رنگی هیراد با رنگ های کاملا طبیعی و ماندگار خود فضای سبز و محوطه ویلا و باغ های شما را زیبا و روح انگیز می کند.
 
 

شن و سنگ ریزه برای پوشش خاک گلدان 

 
شن و سنگ ریزه تزئینی هیراد زیباترین و ماندگارترین انتخاب برای پوشش خاک گلدان گیاهان آپارتمانی در پاسیو و دکوراسیون داخلی می باشد.
شن و سنگ ریزه های تزئینی هیراد با رنگ های طبیعی علاوه بر حفظ رطوبت خاک گلدان ،موجب انعکاس نور و گرما از سطح گلدان می گردد که باعث رشد و شادابی بیشتر گیاهان و زیبایی صد چندان محیط می گردد.
لازم به یادآوری است که شن و سنگ ریزه هایی که به طور مصنوعی رنگ آمیزی شده اند ، به مرور زمان رنگ خود را از دست می دهند  که علاوه بر ایجاد بستری نازیبا ، بافت خاک را خراب کرده و به گیاهان آسیب می رسانند.
 
 

شن و سنگ ریزه برای طرح ها و سبک های مختلف باغ و فضای سبز 

 
عناصر اصلی یک باغ زیبا ، گل و گیاه ، آب و سنگ ، چوب و خاک می باشد. از این رو شن ، سنگ ریزه  و قلوه سنگ در تمامی طرح های فضای سبز و سبک های باغ کاربردهای فراوانی دارد .
 
شن و سنگ ریزه هایی که از کیفیت خوب و رنگ طبیعی برخوردار هستند، منظری زیباتر را در تمامی سبک های فضای سبز و همچنین دکوراسیون داخلی ایجاد می کنند، زیرا شن و سنگریزه طبیعی هماهنگی کاملی با محیطی که در آن قرار می گیرند ایجاد می کنند. کیفیت عالی شن و سنگ ریزه های ممتاز صنایع سنگ هیراد سبب شده ، به مرور زمان با محیطی که در آن قرار گرفته اند ترکیب شده و یک منظره بسیار زیبا را بوجود آورند ضمن اینکه رنگ آنها ثابت باقی می ماند.
 
طراحان فضای سبز از انواع شن و سنگ ریزه تزئینی تولیدی صنایع سنگ هیراد ، برای افزودن جنبه های دکوراتیو و تزئین در پای حصارها ، پرچین ها و آبخور درختان و درختچه ها در فضای سبز استفاده می نمایند.
 
باغ ژاپنی ،ذن گاردن، باغ سنگی ، زری اسکیپ ( منظر سازی کم آب ) و سایر سبک های فضای سبز و باغ های امروزی را می توانید با انواع شن و سنگ ریزه رنگی صنایع سنگ هیراد به سرعت و با کمترین هزینه اجرا نمایید.
همچنین از شن و سنگ ریزه برای ساخت طرح های مختلف از جمله  طرح های شطرنجی با ترکیب چمن و یا ساخت اشکال و الگو های مختلف دیگر در محوطه های ویلا و باغ و همچنین در محوطه های تجاری و صنعتی برای ساخت و اجرای لوگو و علایم تجاری استفاده می شود.
 

مالچ شنی 

 
از مزایای دیگر پوشش خاک با شن و سنگ ریزه  نفوذ آب معابر به لایه های زمین و جلوگیری از فرسایش و حرکت سیلاب های سطحی است .
همچنین پوشش خاک با شن و سنگریزه باعث جلوگیری از ایجاد گرد و غبار بخصوص در مناطقی که در معرض باد و تند باد است  می گردد. اگر قبل از پهن کردن شن وری سطح خاک،  از پوشش های مخصوص استفاده نمایید مانع رشد علف های هرز نیز خواهد شد. 
 

شن و سنگ ریزه برای ساخت محوطه اطراف استخر 

 
امروزه استفاده از شن و سنگ ریزه و قلوه سنگ برای تزئین محوطه اطراف استخر در ترکیب با کف پوش های چوبی بسیار رایج شده است.
همچنین شن و سنگ ریزه  و قلوه سنگ تزئینی در ترکیب با چمن و سنگ های کف پوش طرح ها و مناظری بسیار زیبا را خلق می کنند و به استخر جلوه ای زیبا می بخشند.
 
شن و سنگ ریزه برای ساخت مسیر های ماشین رو شنی یا جاده شنی / خیابان شنی
 
شن و سنگ ریزه برای تزئین پای حصارها ، پرچین ها و آبخور درختان و درختچه ها در ویلا و حیاط و باغچه
 
 
ایده های جدید تزئین روف گاردن,ایده های جدید تزئین تراس